Tuesday, 14 February 2012

muka matured yang cantik

okey , straight to the point . hari nie aku nak membebel sikit pasal muka matured yang cantik . siapa rase die termasuk dalam kategori nie ? * sila senyum nampak gigi . oh , oleh kerana aku pon berada dalam kategori nie , kadang-kadang , aku geram bile jumpe dengan orang yang tak berapa nak sensitif pasal hal nie .. hahaha !

contoh ayat yang selalu aku kena kalau pegi mana-mana :

1 ) mak cik leha : " laa , yang nie anak cik ani yang no 6 ? ingat no 1 tadi " 

2 ) kak kiah : " laa , adik ke ? ingat kakak .. hehe "

3) abang jon : " hai kak , tengah buat ape tu ? "

so , hari nie hari rabu bersamaan 15.2.2012 , dengan bangga nya saya , NUR FATHEHAH BINTI JASMARI , ingin memberitahu kepada semua makcik-makcik , kakak-kakak n abang-abang yang comel-comel di luar sana , SAYA MASIH MUDA OKEY . MUKE SAYA JEE MATURED , DAN SAYA JUGAK MASIH CANTIK ;) hahaha !

p/s : orang kate kalau muke matured mase kecik-kecik , nanti bila dah tua still nampak cantik . sebab muke die akan tetap same dengan masa die mude . betol ke ?

54 comments:

Sarah Mohd Saleh said...

eceh..msk troli,tlak sendiri lahh.kihkih..btl lahh kot,da mude matured da tua tinggal ae jek lagi

auni shahira said...

matured lebih ok...berbanding plastik..btol x...

Hanim Irsyad said...

hehe. akak plak sume makcik-2 tanye form brape.. adehhh -,-'

nur anis said...

betul tu..yang penting, cantik..hehe..

amna said...

cm dh jadi kebiasaan kn, skrg ni baik tua ke muda ttp gelar 'kak' pada semua wanita termasuk yg belasan umur sprti kmu. apa pun, ia tetap lebih baik daripd panggi hei, kau, woi dll yg kurang sopan.. takpa, lepas ni kita fikir psitif je tau ^^

:: Cik Nur :: said...

Ye..cik teha masih muda...tapi pedulikkan la org nk ckp ape..hihih..

mcm cik nur lak, org kata cik nur muda lagi...bangge jap..hehehe..

bila sebut umur, org ckp laa..ingatkan baru habis sekolah..!

haisshh..kembang kejapp..hehehe

jgn mara ye cik teha..:)

AmirFX said...

Tak betol.. haha.. :p

Ct Aja said...

hihi...xpela bila org ingat bkn bdk2, nti diorg lg respect..dak gitu..hihi

najmi^^ said...

haha..pon boleh :)

Gary Asip said...

errr... no komen.. hehehe~..

semutsengal said...

matured ke tua ?



LALALALALLALALA.

Eein Azryn said...

ye ke? bukan kalau dah tua, muka nampak lagi tua. huhu~

eva said...

ahhaah.. rilek aa. oke tu nampak matured.. maintain gitu sampai dh tua nanti.. hehe

Leeya Hezlin said...

muka matured tapi masih muda..
hmm ok what..nampak matang dari usia sebenar..
tapi bagi akak,teha cantik ja..sweet gitu..hehehe..

hmm untuk soalan tu,akak pun tak tau..
tapi ok juga kan..hehe..

have a nice day dear.. :)

miss inna said...

kawan inna pun ada sorang mcm kes nie. ada yg anggap dia bapa budak anak 3. sbb muka dia yg matured dr umur dia. tp, he's a good friend.

abaikan jer suara2 org sekeliling tu...

zati embong said...

hihi,tp dik muka matured,yg penting jiwa muda remaja gitu.

zubect said...

hehe, sy pown org biasa igt tue dr umo sbnr

Shaherah Nordin said...

haha untunglahhh :)

nuruashia said...

wawhh..muke matured laa cntek :)

yad'z said...

saye muke matured, tapi dop shantek.. comel ade kot. ahaks. =P

aRa ❤ aFiq™ said...

yew kew cm2 ? ara cntik gak la cm2.. :D

cinta siswi said...

betul3.. sebab siswi pun gitu jgk..haha.. :)

Si BuDaK KaChAk said...

erkk....btol ke fakta org tua tu??ke sje nk sedapkn ati...hehehehe

gurau je...

=)

Yatie Awang said...

kalau untuk p/s tu akak tak tahu hahaha...

akak pun matured jugalah..memanglahkan..umur dah berapa hehee

Zakaria's daughter said...

hehe.
tatauu lah betul ke tak

pape pung . wa still adik sweet.

lalalaa

Teenager Housemaid said...

takpe, muka mtured ke muka babyface ke, yang penting hati baik..
hehehe

kim heeruul said...

gua saran kan better lu kerapkan guna safi balqis.. baru nampak baby face nnti.. keh keh keh.

Sue Unnie.. said...

sedang senyum nampak gg. bile bole berhenti ni..?



oh. matured ker..? nampak macam budak2 jer. tak kesah la. janji cantik..hakhak..~

misskonspirasi said...

betul kot teha.. coz muka still the same gitu kan kan.. papepon..teha tetap cantik (luar& dalam)..just ignore pandangan mata kasar mereka hehehe

Woofer Storm said...

kamu cantik la..ehheee

#betul kot,ntah tak pna dgr.ehehhee

chemay said...

chemay tak nampak matured kot.
sebab orang selalu salah anggap chemay adik kepada adik chemay,
hehe..

takpee.
muka matured pon still cantik lahh tehaa
:)

Hanamiko Sakura said...

oh.. kadang2 orang akan tengok ketinggian selain tengok muka yang matured... ^^

dhiera said...

aha...pasal ni no komen. hehee

Anis Adila Aris said...

matured takpe, janji cantik :D

CekbOlat-bOlat said...

mybe kot? haha

aLyA_syGS said...

pernah jugak kena macam ni -.-'

msredcheesecake said...

Janji cun kan....

O CIKTEDDY said...

huhu..muke matured sngt bergaye =)

littledolphin said...

muka matured tak apa,jangna muka tua sudah!

macam saya ni, T.T

nur adilah said...

sis comel apa even muka nampak matured :D ha'ah kot~~ pernah dengar orang cakap macam tu^^

AinsHa=) said...

haha, kekadang fizikan seseorang tu pun bleh efekan kematangan mereka...hohoho

syafiqakarim said...

untung lah.kite ni..bole pula time
nak tgk wayang pon org minta IC.
pak!benci.sobsobs

lisa said...

awk memang cantik pun!! no doubt ! :)

ika said...

habis tu muka akak yg nmpak muda tp dh 20 lebih nie cmne? cmne? adakah muka akak akan kelihatan sngt tua pada masa akan dtg? =.=

Fyqa said...

muka mtured takpa asalkan hati pon matured dgn sikap

(:

cik ika said...

hehe.ika plak law org tnye ta cye umur da 21 thun..

myhatiku said...

Untung lahh muke matured, jeles i :p

ILA HonEyBuNNy said...

saya nak matured jugak...heheh..

p/s betul ke...ila pun tertanya neh..ehheh

Juliet_iRa~" said...

ahaha..yeke?xtahu la dear ..;p

~SaL IjOu~ said...

janji jiwa sentiasa muda..itu paling penting~ ;)

Jue said...

btul kata cikgu sl..yg ptg jiwa muda..aku lak tblk ngan situasi ko..xtau aku nak ckp aku bangga ke x haha

.izzati liyana. said...

hahahaha. kena makan ulam tu. biar awet muda sikit. saya org ckp muka budak2 pulak. perasan kan? hehe.

starzieti said...

betul kot. hee.

Hanie Dew said...

tak pe la nanti dah tua masih nampak cantik ok. =)

errmm..errmm..orang selalu tekezut bila kau ckp aku 27 tahun.