Wednesday 2 May 2012

oh , honeymoon ~

happy thursday :)


ehem ehem . mood gatal nak kawen dah kembali . hahahha ! so , topic hari nie ialah tempat honeymoon . yeay ! saya suka saya suka . okey , aku selalu berangan nak honeymoon dekat rome and venice . tempat die cantik kot . hehe . tapi before aku bersuka ria dengan husband aku , aku plan nak buat umrah dulu . insyaAllah kalau ade rezeki . hee :)

hurmm , korang suka tempat yang macam mana ? kalau aku , memang suka tempat yang romantik-romantik . kikiki :) ade orang kata lebih afdal honeymoon dalam bilik jee . betol kah ? hahaha ! so , dalam banyak-banyak tempat kat atas tu , yang mana korang paling nak pergi ? share-share laa :)

58 comments:

Syazana said...

ROME!!

EmeLiena said...

Assalamualaikum.. eme di mana pun takper, asalkan ada pantai. hikhik . Hai tuan blog, kenyit mata sikit. winkwink ;]

Liyaa Mf said...

Sama Teha! Suka tempat yg romantik2 gak. Macam dlm cite Letters to Juliet tuu. Suka tmp yg romantik, ade bangunan2 lagenda zaman dulu, classic. If amek gamba mesti cantek gila kannnnn? Hehe

Unknown said...

hehe..wah tiba2 teringin juga haha..nak g Paris ngan beijing la or london haha..
tapi yg dah lama fatin paling teringin..nak p disney land ngee :))

Hanamiko Sakura said...

baca entri teha buat saya tersembur.. kihkihkih.. gurau je..

hehehe, saya mahu ke jepun.. nk berhanami di bawah pohon sakura gituew.. hehe

Zubaidah said...

wow! awalnyer fkir sal honeymoon nie!!!! erm, venice comel kan??? tp sy x pernah fkir nk p honeymoon pown, hehehe:) tp kalo nk mlancong tu nk pi korea dlu!

Leeya Hezlin said...

Saya nak ke netherland..hehe

Razil Tahir said...

Teringin sangat nak pergi Rome n Tokyo!! XD
huhuhu

iem said...

hhaha..
ima xpikir lagi la honeymoon kat mane..
lambat lagi kot..

Nur Farah said...

PARIS!!! opkos.. hahaa... tapi tu la like u said fara pun teringin sangatnnak buat umrah then sambung ngan honeymoon.. amin2.. moga2 impian kite tercapai..hehe

Syafiqah Othman said...

kalau piqah kan nak pi tokyo! hahaha.. :) bestnyaa...

Aien_Aen said...

Kalau Aien ,aien nak sangat pergi SPAIN..Tapi yang peliknya aien xpernah tahu sikit pun pasal tempat tu..
Maybe rasa ingin pergi lepas belajar Sejarah and PAI form 4 kowt..

acik teyha said...

paris paris paris

shedameor said...

dekat bilik je la. haha

Sis AI said...

Wohoo! Hokey2, sy klu dh khwin sy nk prgi Jepun. Sbb sy mmg suka Jepun, n sy dh luahkn impian sy utk pkai kimono utk tatapn suami trsayang.^^

Venice pun ok jgk sis! Tp kat sna agk kuat2 jgk pgangan Katolik diorg smua. Tkut jela apa2 jdi kan sis..

aku HaniAsyira said...

nak semua boleh??? keh2

vlog media news said...

lanjut kan entry...

YattAkasah said...

tak prnh trpkir lagi..huhu

Miss N™ said...

Cik Nur pilih korea dan australia..
tapi mekah ttp no.1 laa...

Ainsha said...

weee..saya nak honeymoon dekat istanbul, turki..hehehe...

Cikra said...

ehem2.dah nak kawen la ni cakap pasal honeymoon.ekeke.

Anonymous said...

haha dlm bilik takyah keluar duit banyakhehe

Unknown said...

nak pegy paris bole? haha. :p

Koding said...

semoga segera dipertemukan jodoh...

Unknown said...

hhuhuhu mana mana je kottt..hihihi nak erpoh la kalau bole :D

Unknown said...

**eropah

Woofer Storm said...

tak mampu nak honeymoon lagi saudari,tak cukup duit n takde calon lagi..ahhaaaa

NAL said...

NAL nak ke KOREA..
jemput join yer,

http://nyteamlife.blogspot.com/2012/05/segmen-ungkapan-kelahiran-nal.html

Unknown said...

comeron highland pun da cukup best n romantic rasanya..hehe

deitymiroes said...

mcm pelik je honeymoon dalam bilik tuhh . hahaha

Unknown said...

teringin nak pergi cordoba.. hehe.. xde dlm senarai la pulak..

♥ sitifarhana ♥ said...

nak paris nak paris....wahhh,seronoknye kalau dpt pergi sne...huu

D. said...

ahakz xD gatal ea :P paris or berlin :D romantik :)

EruzuLiyana said...

nak g mekah masa first honeymoon. nak abadikan moment terbaik bersama si pujaan hati dan pencipta. pastu baru teruskan percutian ke paris. masa tuh.......... hehe *ketawa gatal*

CikTeddyCorner said...

nak yg kat pulau! aww meoww meoww ^,^

Sarah Mnasir said...

ara nak honeymoon dlm blik ja.. bhahaha.. tpi lau ada rezeki tingin g Paris :)

نورعيم said...

sy nak pegi paris sbb berangan nak dok puncak tower tu dgn husband. kakaka.

nuranne said...

Beach and shopping. A weird combination but it's a must for me. Beach for a zen feeling and shopping for torturing my future husband's wallet. hehe.

dhiera zainudin said...

saya sudah beli tiket untuk honeymoon ke krabi!! can't wait!!

NaJwA MaJiD said...

Wa nak pergi Paris ! He He He . Tengah cari calon suami nak di jadikan peneman pergi sana . [:

vblogklasik said...

Kat bulan.. xdak org kacau. haha. ops.. xda dlm list lak. :D

Pondok Usang said...

lekas2 dapat jodoh.. =)

teyn teyn said...

kalo bab honeymoon , i pilih pariss~ hahaha ..

Anyyss Shuhaimi said...

nak pegi bali n turki...huhu

Rasya | nurulrasya.com said...

GERMAN! haha

cinta siswi said...

hee.. nk g korea.. weee

Nurfarahana A.Aziz said...

Korea , Swiss, Italy..oke bai terasa nak kawen sekarang T___T tapi belum habis study ..so tak boleh

syafiqa said...

errr....
tak fikir.hahaha

E'in said...

lau e'in teringin nk pegi paris.. huhu

Azee Hana said...

nak pergi honeymoon dalam negara je..hee

Amirah Zulhijjah said...

mira pun teringin nak buat umrah dulu...amin..:)

Unknown said...

italia!!

Sarah Mohd Saleh said...

aku nak g huneymoon kt belakang umah neenek aku jer.ehh xte plak dlm senarai tuh...pfftt.

amna said...

wah, peminat sejarah ke kamu ni.. hehe.. so sweet :)

*nak honeymoon tempt yg dekat2 je sbb riso nak bawa diri ^^''

Hanie Dew said...

ala korea xde ke. pas buat umrah aku nak gi korea pastu japan err pastu keliling Europe pastu pastuuu...kumpul duit balik nak ke destinasi berikutnya.. uhuhu.tp ini cuma angan angan kalau aku tetibe ada duit bejuta juta. aminnnn...

D said...

wa nak honeymoon kt rome.
aww.

@apikoss said...

Rome , romantik;D

Jue said...

part afdal honeymoon dlm room tu buat aku tersengih hohoho
#aku kawen lg 2 thn hoho