Monday 1 August 2011

sabar :D

orang cakap saya gemok , saya senyum...
orang cakap saya buncit , saya tersenyum lebar... * sampai kat telinga gitu
orang cakap saya perasan cantek , saya ketawa...
orang cakap saya bajet comel , saya ketawa sampai sakit perut...
orang cakap saya buat-buat rajin , saya jeling...
orang kata saya gedik , saya buat-buat comel...
orang kata saya bising , saya senyap...
orang ejek-ejek saya , saya cakap dalam hati , sabar jee laa !

takpe takpe , bulan puase nie kena laa banyak-banyak bersabar... nanti pahala puase kurang pulak.. * taknak laa gitu kan.. hehe ~ hah ! semua budak lelaki yang selalu perli-perli saya tu, tunggu laa ye lepas puase nanti... kekeke ~ * ketawa sopan :)

57 comments:

kotak bulat said...

hehehe...sabar je..raya nanti hentak dia ..:P

Sya said...

eh, klu x nk bgi budak laki kacau lgi, buat derkk ke, berkat buat derkk tu, InsyAllah, diorang akn bosan n x kacau lgi! hehe ;)

teha said...

kotak : hahah ! tgh bersabar laa nie .. hehe :)

miss : hahaha ! kalu buat derkk , lg laa dieorg suke kacau... hadoii ~

Farah Anum said...

dugaan bulan puasa. hihi ;D

teha said...

betol2 :) hee ~

Mr.Superman said...

sonang2 x pyh la sonyum,golak,sumo tu x yah.tdo yo sonang.

HAHAHAH ;))

slmt berpuasa teha ;)

Anonymous said...

hee..nanti time buka,mkan je diowng..habis cerita..hahaha ;p

baby ♥ said...

Bersabar ye adek. Biar je mulut orang kan? :)

Unknown said...

kenape-kenape lepas puase nnt ade makan free ke?? ermm biar lah org nk cakap ape..mulut org mane bole kite tutup kan..*err asal komen panjang sgt nih..mcm nk buat entry pulak kan :D

Alif Haris said...

hehehe .. kumpul dulu marah seemua tu .. nnt rya kasi hentam sama die hahaha :D

semutsengal said...

sabar dibulan puasa yeaa ?


HAAHHAHAHA

teha said...

abg stalker : hahaha ! 2 laa.. tido sokmo daa nie..

azeanthy : yeass ! betol.. thnx sis :)

kimi : beres2.. hahhaa !

awynn : hee.. okey2 :)

syrupmasin : hahaha ! betol2 :)

alif : beres2.. tgh kumpul nie.. kekeke ~

hanif : iyoo laa ... hee ~

L said...

pon2..lori milo L dtg dh... sori lambat seket.. xsempat nk dtg time shurnk supot milo ais 3in 1 utk berbuka nt.. k.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/bangun-sahur-buat-aper.html

iem said...

pas puasa nanti, sembur diorang cukup2..
huhu

teha said...

L : haha ! okey2 :)

iema : betol2 ! ngee ~

ILA HonEyBuNNy said...

ehe..betul tu...

sekarang neh sabar la dulu...pas ne dia pulak yg kena..hahahha

teha said...

2 laa kan.. tggu lps pose laa.. hee ~

AzatLazat said...

kalo sy kata awak ni pelik, awak buat apa?
hehehe gurau2 di bulan ramadhan

teha said...

hahaha ! saya senyap :)

Unknown said...

berperang untuk meningkatkan kesabaran

teha said...

ehehe.. betol2 :)

Unknown said...

selamat berpuasa !

hhehe tak yah buat ape2 senang..habis cerita :D

Izzati Liyana Sabri said...

dorg ckp cmtu? jht gile. sabar jelah eh? :)

Unknown said...

sabor jer lar eh

Unknown said...

sabar. sabar. orang bersabar dapat lebih. lagi2 bulan puasa ni. ehhee

teha said...

hana : hee ~~ thnx :)

izzati : tu laa.. sabo jee la.. :)

amir : hehe..okey2 :)

eyfa : hee... sbb tu tgh sabar.. ngee ~~

khairul akmal bin azman said...

xpe..sabar kan sebahagian dr iman..

Far8 budak baik said...

hahahah ni kes nk puji
diri sendiri lahh tu..
agagaga...
aku pun org cakap kacak..
cool je..orang cakap cantik..
seyes -,-' hahahaha
relek2 control kacak kau tuuu..

ghost said...

bukan mati pun kalau dengar apa orang cakap.kita tahu siapa kita.tapi lau perasan lebih tuh,mungkin lar..

teha said...

khairul : hehe.. betol2 :)

far8 : haha ! baik laa incik far8 :)

teha said...

ghost : mmg laa xmati... perasan ? ye laa kot.. hahaha !

Zaza said...

hihihi. kesian awak. x pe ade hikmah. diaorg tu jelous sbb awak tu baik.

Salam ziarah dari UK. Datangla blog zaza.

teha said...

haha ! mn ade baek... biase jee :)

Lea Isnawi said...

hehe
simpankan..
lepas raya, marah kaw kaw

aida4eva said...

bagus2..anda diminta bersabar sebulan.hihi

http://aida4eva.blogspot.com

Aisyah Aina said...

haha..bagus..sabar je la...

adan said...

jgn pedulikan apa orang nak kata..

semutsengal said...

aku dah komen,

nak komen lagi bole ?

EzayHadry said...

sabar je lah sebulan..hihi tapi kalau tahan setahun la..hihi..

nurulain1011 said...

nanti time raye, sembor balik dorang. haha

Izyan Masri said...

BANYAK BETUL PAHALA SABAR MCM NI :D

inna_risna said...

bgus2, tingginya tahap kesabaran awak...^^

cik pip said...

sabar je ea..nanti time raya bako je dia..hehe~~
dah fllw :P

Aleen Aiden said...

byk2 sabar ye.nnt kang pahala puasa kurus.hee

Amirah Jafri said...

dasyat2 masih mampu bersabar.. :) hehehe.

Sabar itu indah kan :)

teha said...

hahaha ! thnx korang sume :)

Qaseh Dalia said...

saya cakap awak comell

ieka said...

saya cakap awak cute..eyh,sme x?hehe ;p

teha said...

hehe.. memandai laa korang nie :)

Gary Asip said...

lepas abes pose, bako je diorang smua!! hahahahaha (ketawa jahat)

teha said...

hahaha ! mcm2 laa gary

aiEz said...

sabar ye...org kter sy giler,sy xgiler..sy giler2 jer..heh..

*lpas posa nt abes la,jd rimau..aumm!hee.;P

teha said...

agaga.. betol dh tu... hahaha !

AleeyaLiya said...

sabar je..biasa lah tuh...tiada org yg sempurna melainkan nabi muhammad je...

teha said...

yess.. u rite ! :)

scha cha said...

yg pnting, kita tau pa yg kita wat..
asal xsalah dr segi agama suda.. :)

teha said...

hehe.. btol dh tuu :)