Saturday 8 June 2013

inner hana tajima

Assalamualaikum . hee :)                                                                                          

oke oke . ini entri saya mahu promote satu barang laa .. harap-harap nya ada laa yang sudi nak membeli .. haha * ciss , ayat tak boleh belahh kan .. hoho

actually , tengah cuti nie aku tolong kakak aku berniaga laa sikit .. hehe .. so , aku sekarang nie nak jual inner hana tajima .. mesti korang tau kann .. takpe takpe , meh sini nak tunjukgambar .

- kain lycra + satin -

haa . tu laa inner hana tajima .. bagi aku inner hana tajima nie sangat selesa .. lagipon , die tutup sekali leher , so , bila pakai shawl takde laa nampak leher kan ..  bagi yang baru-baru nak try pakai shawl , aku memang syorkan pakai inner hana tajima nie sebab die ' melekat ' terus dekat kepala .. shawl pon tak 'gerak-gerak' bila nak gi jalan-jalan .. hee :)

inner hana tajima nie aku jual RM 50 sahaja ( xclude postage ) .. tapi kalau korang beli dua , aku boleh bagi free postage .. hee .. * haaa , murahh jee kan .. hihihi ;) inner nie pon ade kale lain jugak , selain hitam , ade kale grey , maroon , purple and dark brown .. tapi insyaAllah next week , ade kale white , gold and terquoise :)

# kalau berminat nak beli , korang boleh :

= call / sms no . nie ( 0148325132 )
= email ( nur.teha1710@gmail.com )
= tampah terus dekat sini :)

9 comments:

fyna said...

waaaa.. dah jadi bisneswoman nih ^_^

Unknown said...

Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Banyak tudung dan shawl2 yang menarik dari HV collection.Jangan lupa follow juga ye.. =)

Terima kasih
http://hijab-valley.blogspot.com

Sarah Mohd Saleh said...

Dah jadi tokeii skrg kau teha, moga bisness kau success,amin :)

Miss N™ said...

pada penggemar shawl mmg elok belikan..sbb tutup leher terus inner ni..

Zubaidah said...

DA JADIK bussines woman ke skrg nie ? ;D

Sarah Mnasir said...

wah meniaga pulak, menarik jugak ni.

Yaya Mohd said...

salam..
wahh cntik..cam nak je..tp rege dier..umm..huhu xde bajet la pulok ;p

Pwincess said...

woahh. dah start business. all the best =D

E'in said...

wah... dh jd peniaga die skrg... :)