Monday, 10 June 2013

halfmoon tribal cotton :)

Assalamualaikum .. hee :)

oke , entri lepas aku ade jual inner hana tajima .. hee .. so entri kali nie pulak aku nak jual tudung halfmoon tribal cotton .. jom kita cuci mata tengok gambar dulu .. hee :)

material : soft cotton

haaa ! macam-macam corak ada .. hihi .. btw , shawl halfmoon nie besar tau .. korang boleh tutup dada sekali and kain die takde laa jarang .. so korang takyah risau laa kalau takot-takot nampak leher bila pakai tudung nanti .. lagipon , tudung nie sangat senang nak dibentuk .. tak ambik masa yang lama pon untuk korang pakai .. hee :)

PRICE :
* sehelai : RM 38 ( xclude postage )
* 2 helai : RM 76 ( xclude postage ) + free gift
* 3 helai : RM 110 ( include postage ) + free gift

kalau berminat boleh :
* msg no ( 0148325132 )
* email : nur.teha1710@gmail.com
* order terus dekat sini :)

p/s : each tudung ade sehelai jee , so grab it now ! :)

13 comments:

Alia Laila said...

Cantiknyaaaa. Serius cantik sangat-sangat haaaa :)

Malangnya, saya tidak memakai sebarang jenis shawl. Eheh.

HEHEHE :D

zubect said...

nice design ! :)

Cik Nur™ said...

cantik2... :)

Mia Liana said...

cantik juga ni...

Cik Yaya said...

salam..
eeii shantek la...

Hanamiko Sakura said...

wahhh.. dah buka online shop..

fyna said...

menarik!! ^_^

Arina Azman said...

Jemput join >> http://rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com/2013/06/sticky-p0st-annyeong.html

Eein Azryn said...

Cantiklah!!! Tapi sekarang takde duit lagi. Huhuhu. T.T

E'in said...

cantiknyeeeeeeee

Mya said...

cantik! btw yg hana tajima ada lg x? hee

asfira aminuddin said...

quite expensive babe :(

Aida Ismail said...

Oh skang dah ada halfmoon tribal pulak eh? Cantik!