Friday, 1 July 2011

tentang perempuan ~ fakta or auta ?

1) selangkah lelaki sama dengan tiga langkah budak perempuan tapi tiga langkah orang lelaki akan jadi satu langkah budak perempuan bila ade sale besar-besaran..

2) perempuan telah diiktiraf sebagai kaum yang paling bijak terutama dalam hal berbelakja !

3) kebanyakan perempuan akan cari kawan kalau nak pegi makan , tapi jarang sangat kalau keluar nak belanje makan..

4) sejenis manusia yang bole bercakap sepanjang hari tanpa stop ialah perempuan !

5) bile bulan pose, budak perempuan akan kurangkan kekerapan bercakap dan tambahkan kekerapan bershopping

6) perempuan memang pemurah , sebab tu dieorang sanggup habiskan duet untuk bershopping tiap-tiap minggu

7) manusia yang suka berlenggang dan suke bersembang adalah perempuan !

8) tempat yang kebiasannya menjadi tarikan perempuan ialah shopping complex , pasar malam and so on...dan bende nie menunjukkan bahawa perempuan memang banyak menghabiskan duet :)

9) antara orang yang paling disayangi perempuan ialah hubby nye n tauke shopping complex nye..

10) menurut kajian , gigi budak perempuan tidak bole tahan lama. paling lame pon sampai umur 50 jee then , tinggal gusi jee...ini sebab kesan kuat bercakap time mude dulu.. hahaha !

hurmm.. bile fikir-fikir balik kan... ade betol nye jugak.. hahhaa ! so, semua budak perempuan yang tangah bace entry nie , korang rase betol ke ? hahaha ! tak kesah laa pape pon , asalkan korang sentiase happy ! :)

26 comments:

She's Gee said...

~ nampok benor nipu ye... ~~ haha..^^

teha said...

hahaha ! ye ek ?

Murni said...

yg no 4 tu cam betul laa kehkehkeh...

teha said...

hoho... rase nye rmai yg cam2.. kehkehkeh !

nairaariaa said...

ade yg betolnyerr...hee~

teha said...

tau xpee.. :)

Nizam Ijam said...

tak tahu tanya..hhehehehe :)

jom letak nizam ijam dalam bloglist :)
Murah Tak Berkualiti, Atau Mahal Tapi Berkualiti...

apik pehe said...

hahaha..teha..umur 50 nanti kiter jumpa ek..nk tengok ader gigi ker tak..hehe

cikguden said...

fakta. hahaha

teha said...

nizam : hahaha ! betol2 1 :)

apik : hoho ~~ okey2 !

cikguden : ye ek ? hahaa !

dak eina said...

ye ke no 10 tu? huhu

teha said...

hahaha ! dun worry... auta jee tu...

eclipsesweet said...

"sejenis manusia yang bole bercakap sepanjang hari tanpa stop ialah perempuan".. yang ni memang fakta!! hahaha ^_^

teha said...

hahhaa ! biase nye mmg camtu laa kn.. :)

nur adilah said...

ayoyo 50 tahun sudah takd gigi kah ? ish3.
kene kurang bercakap lah nie ea ? ^__^

teha said...

xpe2.. kan bole buat gigi palsu.. hahaha !

acan ketot said...

erk..
mcm btol jew..
hu3..

teha said...

hahaha ! mmg pon ade yg betol nyee... hee ~

GaRy™ said...

nombor 6 tuh paling x boleh blah... hahahaha..

teha said...

hahhaa ! mmg rmai rse nye girls yg camtu.. :)

ika said...

nak stuju la coz akak rase pompuan mmg bnyk berckp! huhu~ tp btul ke sal gigi tu? takutnye...pasnie kne kurang bercakap la...=.="

aku & Fantasi said...

hdup perempuan!heehehe

apik pehe said...

hahaha..amik nombor apik cepat...
01*-8*6*8*9...hahahah..50 tahun lagi jumpa betol2 depan terminal KT tau..hahaha

teha said...

sis ika : hahaha ! xyah takot.. bkn betol sngt pon..

aku : oh yess ! :) agree !

apik : hahaha ! okeng2... nnti teha call.. hahhaa !

aswadz said...

sumer tu adalah fakta...

teha said...

haha ! xkn laa sume kot...