Friday, 15 April 2011

budak baru berbelog

okey okey.. sebenarnye saya bukan pandai sangat nak tulis belong tapi mata saya dah berbulu kejelesan menengok belong orang lain... kehkehkeh ! nak tau sebab ape ? sebab macam syok jee bile ade ramai orang kenal kite.. *kire gile glemer gak laa.. hee ~~ so sebab tu laa saya pom menggatal nk buat belong walaupom xtau langsung nak buat macam mane...
tengok tengok !!! belong saya kosong ! haa .. tu laa tanda saya budak baru nak berbelog... jeles laa tengok korang punye belog... cantek2 (: so, kepada sesiapa yang rase die baek, tulun laa ajar saya ape2 yang patut pasal belong nie okey ? *cepat angguk kepala ! hahaha !
okey laa.. saya pom xtau dah nak tulis ape nie.. korang pom dah menyampah bace.. btol x ?
LOLOLOL ~ 

p/s : kalau sudi jadilah follower saya ye ! hehe ~

11 comments:

Orkedanza said...

Dah follow!! :)

teha said...

okeng ! tenkiu sesangat :)

nelly said...

teruskan berblog !

NisaAdnan said...

FOLLOW SUDA^^
HAPPY BLOGGING DEAR :)

teha said...

nelly : hee ~~ okeng ! tenkiu dear :)
nisa : tenkiu budak comel ! ;)

AieeN said...

ok..da follow kamo0..follow la saya jgk k..hee

teha said...

oh okeng !

shezwan said...

Welcome to the New World yaaawwW!! hehe not bad lah blog kamo0.. keep it up k.. Ganbatte!!^_^

teha said...

hee ~~ tenkiu :)

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

selamat datanG ke dunia blog...
he2... sy org baru jgk kt dunia blog nie... ^_^

teha said...

tenkiu ~ same2 laa kite xplore.. hee ~~